Jag har shoppat tillräckligt nu

Jag har shoppat loss en hel del på H&M nu. Jag har köpt en storskjorta (helt underbar) nästan vad jag har letat efter ett bra tag nu. Sen beställde jag en maxi klänning för ynka 149 kr. Inte så somrig i färgerna men helt okej. Dock så stank den rök när jag packade upp den så jag vet inte hur jag ska göra med det... jag funderar på att försöka beställa en ny för jag vet inte om allt röklukt skulle försvinna om jag tvättade den. Jag försöker nog hellre att beställa en ny. Ska försöka få tag på en. Den är ju slutsåld men man kan ju försöka på förmiddagen när dem får in returer. Sen har jag beställt en massa småsaker. Men nu ligger jag nog lågt ett tag. (Säger jag bara... vänta tills de får in mer nytt. Haha... då är det kört igen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback