H&M hysteri här med


Denna klänningen kom hem till mig i förra veckan. Den sitter perfekt på(!) så den är en riktigt keeper. Den är underbart sval också. Vet inte om jag älskar ryggen på den bara. Den där extra bandet över ryggen vet jag inte om jag är så förtjust i dock. Jag tycker att den hade varit snyggare utan. Men jag ska se om jag kanske inte kan fixa det... annars får det vara. Lite annorlunda är det ju. Men jag tycker det är snyggare att visa mer av ryggen.


Om det är någon som inte känner igen mönstret eller klänningen så är det en av klänningarna från H&M som det har varit lite hysteri över, kanske inte just denna klänningen men den kortare varianten av samma tyg. Den var med i Sofis mode i våras. Jag personligen gillar denna bättre än den korta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback