Finns det något värre?

Jag hatar att var hemma sjuk. Jag har varit hemma i 4 dagar nu och inte tittat på tv en endaste gång. Det finns inget att se på tv. Förutom Våra bästa år och Glamour. Men jag total vägrar att se på dem serierna. Det kan gå ett år sedan du såg ett avsnitt senast och ändå har Bridget inte kommit längre än att precis slutat prata högt med sig själv och är påväg ut ur rummer hon har varit i de senaste månaderna och smidit sina planer på hur hon ska förstöra för eller döda någon. Eller vad sägs om att  Bo dör men återuppstår från de döda på begravningen. Varav frugan hans (som det har hänt exakt samma sak med för typ 503 avsnitt tidigare) försöker lista ut vem som har mördat honom genom att även hon pratar högt med sig själv.

Men nu är jag så otroligt utråkad av internet att jag bara måste gå och sätta på TVn. Men tro inte att det blir Glamour eller Våra bästa år... nej, nej, nej. Jag får hålla mig till alla amerikanska husmödrars favorit... Martha Stewart, mina damer och herrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback