Twiggy

image600

Jag var på
Zara idag och försökte hitta skorna som jag ville ha. Men de var slut i 39 också. Men de skulle få in en ny sändning imorgon. Så jag får väl försöka ta mig dit någon gång snart igen då... eller så får jag ringa imorgon och höra om de fick in fler.

Men iaf så sprang jag även in på Johanssons skor och passade på att kolla vad dem hade. Snappade åt mig ett par stövlar från Vagabond. (de på bilden) och till min stora förvåning så satt de faktiskt helt okej på mina tunna vader. 1200kr kostar dem. Aj, aj... jag måste prova dem en gång till. Jag kan inte riktigt släppa dem helt i tanken. Alltså betyder det att de kan vara ett sådant köp som känns helt klockrent! Hade jag haft tid och prova dem lite mer (affärerna stänge precis) så hade det nog kunnat bli ett impulsköp. Ett grymt sådant tror jag också. Jag ska prova dem igen så får vi se...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg stövel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback