Väska värd pengarna

image637
Vad säg om denna väskan. Jag har nog aldrig köpt en väska som kostat över 1000 kr. Ska man köap en väska för det priset eller mer så måste det vara väl genomtänkt. Iaf för någon med begränsad plånbok. Väskan på bilden från
Fifibags är väldigt snygg men den kostar 1695kr. (De har även en snygg i svart läder som nog skulle hålla längre. Utan att man tröttnade.) Det vet jag inte om jag skulle slänga ut för den. Hade det varit en LV väska så hade jag nog tänkt både en och två gånger extra... och först då kanske jag hade slagit till. Jag har ju spanat in LV väskor ett bra tag men jag vet inte om det någonsin kommer att bli något köp för mig. Men en flicka drömmer ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback