Idag är en...

...riktigt seg dag. Jag gillar onsdagar. Man har halva arbetsveckan avklarad... så skönt. Men idag är jag så seg, arbetsuppgifterna på jobbet är lite enformiga just idag. Men när jag kommer hem så ska jag titta på roomservice, har längtat så... (Vi har ju en tv nu igen. Älskligen fick en gammal tv av en arbetskollega. Den stod bara och samlade damm i deras källare.) Ska även ta en sväng i stan innan jag åker hem. Ska se om jag kan hitta några snygga halsdukar. Sen är jag sugen på att möblera om lite i vardagsrummet. Nu fick jag energi... oj hur ska jag hinna allt. Sen ska jag även lägga mig tidigt hade jag tänkt. Kan man göra allt på en dag? Kanske får gå tidigare från jobbet isf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback