UTMANING

Jag har blivit utmanad av Tesan och Beatrice Jag brukar inte göra utmaningar men... Jag blev utmanad att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Detta kommer att bli svårt...

  1. Jag borstar typ aldrig håret. (usch vad äckligt det lät... ser jag nu när jag läser det.)Mitt hår är spikrakt så när jag tvättat det och det får torka så lägger det sig som det ska. Jag får aldrig tovigt hår. Eller jo, ibland, när man har halsduk på sig så kan håret i nacken tova ihop sig till en klump... men det var ett bra tag sedan det hände. Har nog inte hänt under denna vintern iaf...
  2. Jag kan inte äta clementiner efter att en tjej på jobbet hittade en liten larv i sin. Det jobbiga var larven hade exakt samma orange färg som clementinen så det var rena turen att hon upptäckte den. Uhhh!!! och detta var ett bra tag sedan... Jag älskar clementiner men jag kan inte förmå mig själv att äta dem.
  3. Jag är kass på att komma på sådana här saker... Vanligtvis på min blogg burkar jag bara skriva det jag tänker på. Har svårt att... Jag hade väldigt svårt i skolan när man skulle skriva långa uppsatser. Mina blev bara på en sida, max två typ. Men man skulle skriva 5. Jag är inte född till att bli en copy... om man säger så.
  4. Jag vill ha kontroll. Jag avskyr att inte ha koll på saker och ting.
  5. När jag blir trött så blir jag väldigt flummig och fnissig. Jag påminner nog lite om en diabetiker som behöver ta sin insulinspruta.
  6. Jag är alltid glad. (nästan) Jag tror att folk brukar säga att jag är en glad och sprallig tjej som mycket sällan blir arg. Men när jag väl blir det så vill ingen vara den som jag är arg på.

Så, det gick ju rätt bra ändå... nu utmanar jag alla er som läser detta att sätta er ner och fundera ut vad ni har för underliga/egendomliga saker för er. Helst 6 exempel på saker...

Kommentarer
Postat av: Linda

Min jobbarkompis känner en som åt en apelsin utomlands.. Hon var sjuk och tog en apelsin när hon låg och vilade och det var rätt mörkt i rummet.. När hon hade ätit halva så tyckte hon att det rörde sig och tände upp i rummet. Hon upptäckte då att hela apelsinklyftorna kryllade av larver!! Hon sa att de var oreanga precis som du skrev och de smakade apelsin men det var väl för att de lever på det eller nått... Hon drack massa whiskey sen så att de skulle dö i magen... Hu! jag ryser alltid när jag tänker på det!!

Postat av: Pannkaksbruden

Linda: Åhhh! fy! Japp då kan man stryka apelsiner från litan då med... usch!!

2007-03-11 @ 09:37:24
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: sara

Borstar inte heller håret speciellt ofta. det blir bäst om jag inte gör det :)

2007-03-20 @ 12:29:33
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback