Shopping på Indiska

76915-531  76915-532
Idag var jag inne på Indiska och provade många klänningar och tunikor. Hittade hur mycket som helst! Vilket känns lovande nu när det bara kommer att trilla in mer och mer vårkläder. Jag provade mest klänningar idag. Jag hittade en halvlång svart klänning med STORA knappar framtill och fickor på sidorna, lite annorlunda var den. Men den satt inte perfekt på mig så det blev inget. Men den ligger kvar i mitt bakhuvud och gnager lite ändå... Indiska har verkligen ryckt upp sig. Jag har nog aldrig hittar något plagg på Indiska som fallit mig i smaken, kanske ett eller två plagg i mitt liv. Men idag fick jag med mig minst 10 plagg in i provrummet. Jag kom bara till kassan med ett plagg dock. Kanske var det lite att det var januari månad och man inte har så mycket pengar just nu som styrde lite också.

Men det blev denna klänning, med knyt i midjan och rynk upp och nertill, som fick följa med mig hem. Sitter som gjuten! (stavas det så?)


Kommentarer
Postat av: Linda

Deb var ju jättefin! Känns som en blandning av en jag har från åhlens och en från only!

Postat av: Pannkaksbruden

Linda: It´s a keeper!

2007-02-15 @ 13:22:01
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback