Nya fransar

Igår var jag tvungen att testa lösögonfransarna som jag köpte för ett bra tag sedan.
Tänkte visa en bild så ni kan få en hint av resultatet:

lösögonfransar

Jag använde
Ardell, lösa strån(en förpackning innehåller 56 fransar) och köpte löst lim. Jag gillade de starkt. Om man övar någon gång innan så ska det inte vara så svårt att få på de när det väl gäller. Jag skulle nog inte använda de till vardags. För mig personligen så skulle det kännas lite too mutch. Men på nästa fest så skulle jag nog kunna tänka mig att sätta dit några stycken. Om man läser instruktionerna så står det att de ska sitta kvar i 4-5 veckor. Men några av de lossnade redan när jag skulle tvätta bort sminket. Kan vara så att jag hade lite lite lim på några av de. Men de klarar garanterat en lååång och vild kväll ute. Jag är riktigt nöjd med köpet! Inte var det så dyrt heller. För både lim och fransar hamnade kalaset runt 100-130 kronor.






Kommentarer
Postat av: Tesan

Snyggt! Jag har också de där fransarna och limmet, brukar bara använda vid fesligare tillfällen.

Postat av: Josefine

Tjusigt! Jag har hört att man inte ska använda mascara när man har lösögonfransar, för de lossnar när man tvättar av den! Kram!!

2007-01-25 @ 16:52:01
URL: http://josefine-carpediem.blogspot.com/
Postat av: Pannkaksbruden

Josefina: Jasså? Jag drar av lösögonfransarna när jag tvättar bort mascaran ändå. Vill inte sova med dem...

2007-02-15 @ 13:21:30
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback