Full koll på H&Ms färger

Jag googlade och hittade ett inlägg (angående mitt problem med vilken avdelning klänningen på H&M är från) från en viss Sara K:

76915-549"Ett litet tips när man vill veta från vilken avdelning ett HM-plagg kommer ifrån är att titta lappen där storleken står. Svart eller röd lapp med siffer- strl angiven är Divided, svart eller vit med strl angiven i xs, s, m etc är "vanlig" dam, rosa är Trend. Sen finns det ju L.O.G.G också, men det står ju i lappen..."

Alltså är klänningen jag vill ha är från vanliga Dam och det finns ju på varenda H&M butik. Så nu blir det till att finkamma stan.


(Jag börjar känna mig lite knäpp som bara skriver om detta. Vad ska ni tro egentligen om mig... haha... jaja vill man ha något så.)

Kommentarer
Postat av: Mary

good luck =)

Postat av: Pannkaksbruden

Mary: Tack! Det kommer jag nog att behöva... ;)

2007-01-24 @ 10:34:26
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Sigmundjohanne

Thanks, keep up the good work.

2009-07-02 @ 12:44:37
URL: http://sigmundjohanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback