Då var det dags

Om en halvtimma sitter jag i frisörstolen. Mitt hår har verkligen växt sedan ajg var hos frisören sist. Mitt hår växer som ogräs. Jag menar inte det på ett negativt sätt för det är super bra då kan man byta frisyr oftare för det växer ändå ut så fort. Just nu vill jag nog bara ha någon enkel frisyr som jag inte behöver göra så mycket med. Har titta väldigt mycket på vänner det senaste och jag gillar Jennifer annistons frisyr i hela  säsong 9 väldigt mycket. Så jag tror att det får bli min inspiration när jag ska förklara för frisören hur jag vill ha det.

Kommentarer
Postat av: Magdalena/M925

Det kommer du passa jättebra i!!!
kraM

Postat av: Magdalena/M925

Det kommer du att bli jättefin i!! kraM

2007-01-20 @ 12:14:27
URL: http://m925.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback