Vårläsning

76915-556
Jag känner ett sug efter att läsa lite mer böcker igen. Nu har det faktiskt kommit ut lite fler roliga böcker sedan jag tittade sist. Vad sägs om...

Alla var där av Lauren Weisberger – som skrivit Djävulen bär Prada.
Mathilde av Denise Rudberg – författaren till mina favoritböcker, storlek 37, vänninan och o.s.a. Nu senast Jenny S
Mina Hemligheter
av Sophie Kinsella – författaren till En Shopaholics bekännelser.
Trollbunden av Jane Green – gillar hennes böcker för att de är så lätt.
Bergdofblondiner
av Plum Sykes  – Jag har haft med den innan på mina listor men den har inte fått åka med i någon beställnig förrens nu...

Jag har ju sagt det tidigare men när jag inne i en bokhandel så köper jag en bok efter omslaget först och främst. Det är ju det som man fastnar för först. Denna hade jag tittat en extra gång på.
  

Kommentarer
Postat av: Tesan

Jag älskar nya böcker och läser när jag åker buss till skolan, riktigt bra tidsfördriv.

Postat av: Catharina

Om du gillar Sophie Kinsella så kan jag rekomendera "En shopaholic i New York" och "En shopaholic säger ja", de är i samma stil som de andra shopaholic böckerna. Personligen älskar jag shopaholic böckerna och Sophie Kinsella! =)

2008-01-22 @ 00:38:11
URL: http://shopalicious.tjejsajten.se
Postat av: Trondalvilde

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2009-05-18 @ 10:18:51
URL: http://trondalvilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback