Orkade INTE

76915-570

Åhh var jag är lat... eller trött. Kalla det vad du vill. Men det blev MackeDonkan idag. Har ingen lust att laga mat. Jag testade iaf dessa edamerhjärtan... hmm... de var väldigt söta för de var verkligen hjärtformade. Det trodde jag inte. Bilderna brukar inte stämma överens med verkligheten. Men smaken var så där, edamerost är ju inte en jätte smakfull ost. Den är rätt mjuk/tunn/blek i smaken. Jag gillar mer Prästost, cheddar... Så jag tyckte att hjärtanen var sådär. M gillad dem mer. (man fick bara 3 stycken dock...) Jaja här har ni min middag om det var någon som undrade... haha... troligen inte. Aja skit i att läs då...

Kommentarer
Postat av: Milkoti

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback