En klänning på posten

76915-571

Jag hade fått ett paket från H&M i brevlådan idag. Trodde inte att
klänningarna jag beställde skulle komma så fort, men här är de nu. Jag beställde en svart och en grå... visste inte vilken färg som skulle vara snyggast i verkligheten. (svart är ju alltid ett säkert kort) Den gråa var bläää på mig. Färgen fick mig att se blekare och glåmigare än någonsin. Det var fel grå för mig. Så den åkte av fort som tusan. Den svarta däremot blev en stark favorit direkt. Men den är rätt tunn så jag ver inte riktigt när man kan börja använda den. Nu är det ju minus ute så den får nog vänta någon vecka eller flera.

(178 kronor var den väl värd?)

Kommentarer
Postat av: Tesan

Den serr jättefin ut!

Postat av: ilayda

Supersnygg och sexig!

2007-02-25 @ 20:38:09
URL: http://beautythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback