Trött men nöjd

Kom precis hem, har varit i sthlm med jobbet idag. Jag är gör trött. (Pust!) Massor med jobb. Men vi fick faktiskt en liten stund över, (knappt en timma) så det bliv en lite sväng in till stan för att kolla lite utbud. Var inne en snabbis på Zara och såg ett par sandaler som jag tydligen inte var den enda att vilja ha. För det fanns bara ett par kvar och det var i MIN storlek. Men jag orkade inte prova och jag har inte så mycket pengar kvar den här månaden heller. Men jag måste nog ta mig en sväng snart ut till Zara i kungsbacka och ta mig en närmre titt på deras kläder OCH skor. Men jag vet att jag kommer shoppa en hel del när jag åker till utomlands i maj så jag känner ingen större panik över att jag inte har så mycket pengar att shoppa upp nu. För jag kommer att gott göra det (till mig själv) mer än väl då.

Nu blir det varma mackor och någon film tror jag... (vi har ju fortfarande ingen TV.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback