Men skojar du med mig eller?

Jag tänkte ta mig en tur förbi Gina Tricot idag för att spana in en topp/klänning. Ahhhhhhh vad mycket folk. Pust! Helt proppat var det. Kö genom hela affären till kassan och kön till provrummen gick genom köerna till kassan. Tror ni jag orkade ställa mig i någon av dem? NO. Jag skrattade lite för mig själv sen gick jag lugnt ut ur butiken förbi alla gamar. Och gav mig av mot bussen hem. Men jag var ju faktiskt tvungen att slinka in på nyöppnade ZARA (efter som bussen skulle komma om 5 min först) Åhhh... var det mindre folk där tror ni? Där skrattade jag inte bara för mig själv. Jag gick och flinade åt alla som stog och rykte i saker UNDER näsan på en. Det gick ju inte att gå någonstanns... var tjejer och damer som knuffade en hit och dit bara för att vara först till ett plagg de spanat in. Men snälla!! Jag gick en runda där det gick att komma fram sen när jag gått ett litet varv för att spana in butiken gick jag mot närmaste utgång. Att ni orkar tjejer. Zara kommer att finnas kvar ett bra tag till... What's the rush?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback