Skrivet i silver

Nu har M925 fått in lite höstnyheter!

76915-37276915-371

Bland höstnyheterna finns en silvermedaljong & ett långt bland-halsband av tre olika kedjor och kulor. Dessutom har glitterkollektionen utvecklats med tunna nystan av silvertråd! Den nystade glitterkulan tycker jag var väldigt intressan. Men den är 8 mm jag hade velat haft den i den dubbla storleken... man kan ju alltid maila och fråga om det går att få den större.

Sen kan du även få ett namn-halsband i silver, handsågat(!)

Jag har även ett par nya örhängen, från M925, som jag måste visa er. Har inte hunnit visa upp dem än... men de är matchande mitt kulhänge.

Tips!
Hon har ett kulhänge liknande mitt för 299kr. Om man är sugen på ett men inte bor i göteborg och har tillgång till Avi&Lena.


Se mer på www.m925.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

alla dessa stilbloggar, att ni orkar

Postat av: Pannkaksbruden

Anonym: Har du något du tycker är roligt så klart att du gärna skriver om det då... man får ju en hel del tips av varandra. Kläder är mitt intresse. Du har väl antagligen något du med... men inte samma som mig.

2006-09-06 @ 10:21:10
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka läckra smycken! Man blir helt klart sugen på att beställa lite...

2006-09-06 @ 11:24:14
URL: http://saturnusart.blogspot.com
Postat av: Edvardstella

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2010-02-15 @ 12:20:20
URL: http://edvardstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback