Make Up Store firar 10 år!

76915-393
Make Up Store firar 10 års jubileum iår och det firar dem med ett Jubilee kit.
Med några av de populäraste favoriterna ur deras sortiment:

• Cover All Mix
(Har jag hemma men börjar ta slut, bra, användbar när man har lärt sig)

• Tri Brow

(Har jag hemma, använder den bara när jag vill att maken verkligen ska hålla)

• Lipstick Poppy

(Vad är det för färg?)

• Microshadow Muffin

(Har jag hemma men den är i princip slut, dags för att köpa ny)

• Eyedust Bamboo

(Grön ögonskugga... neutral men ändå party)

• Glitter Eyeliner Choco Lux

(Aldrig varit en favorit, stora glitterkorn i ansiktet gillar jag inte)

Eyepencil Black
(Behövs alltid)

• Lippencil Golden Purple


Star Lips Marebella
(Ett läppglans jag vill ha)

• Max Lashes Black
(Mascara som nog är värd att testas)

• M Guldbrosch

(broscher vill jag alltid ha fler)


Vad kan Jubilee kitet gå på tror ni? Kostar säkert multum...


Bild från Make Up Store


Kommentarer
Postat av: Malin

Allt de dära skulle ju gå på strax över 1300 annars. Så det lär bli en del säkert ..

Postat av: Josefine :o)

Kan man beställa det eller köpa i butik? Vet du priset? *suge på lite nytt smink* :)

2006-09-14 @ 14:27:13
Postat av: Linn

Åh det där kittet vill jag också ha!

2006-09-14 @ 17:05:14
URL: http://liiinny.webblogg.se/
Postat av: Erica

Läste hos Lipgloss Bitch där de va någon som kommenterat att det skulle hamna på runt 800-900kr. Så det är ju ganska prisvärt även om de är en del pengar..

2006-09-14 @ 20:13:16
Postat av: Pannkaksbruden

Erica: Om det stämmer så lär nog jag införskaffa mig ett kit. Använder ju ändå flera av sakerna i den och vill testa några av de andra sakerna. Tack!

2006-09-14 @ 21:08:18
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Pannkaksbruden

Ska man ändå köpa nytt snart så... bara att vänta och se när den kommer i butik.

2006-09-14 @ 21:08:56
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Karlida

I like your website. Good job.

2010-12-03 @ 08:01:27
URL: http://karlida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback