Kara Janx

76915-414
Klänningarna på bilderna ovan är designade av
Kara Janx från Project Runway. Det har ju varit så mycket omlottklänningar hela sommaren så jag tycker det är konstigt att denna inte har uppmärksammats mer. För jag tycker den/dem är väldigt snygga. Finns i hur många färger och varianter som helst. Jag blev helt kär i det breda skärpet i midjan och de komplementerade färgbanden längs kanterna. Har man en omlottklänning hemma så skulle man kunna gör om den lite om man är lite pysslig av sig. Är nog mycket billigare att göra så också... för den kostar runt 2500kr beroende på tyg och form.


Bilder från Kara Janx

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Dem gillar jag med. Lite annorlunda :D

Postat av: sabina

vilka läckra klänningar! gillar färgerna också.

2006-10-02 @ 22:25:36
URL: http://sabinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback