Home sweet home

76915-408

Skönt att vara hemma igen. Jag har haft skit kul! Har sprungit på Portobello Road upp och ner några gånger. Fick en liten chock när jag sprang på American Apparel på Portobello Road. Då blev det shopping det kan jag garantera er. Var knökat på Miss Selfridge så där orkade jag inte vara inne så länge. Men jag provade tröjorna från Vince och jag blev inte besviken. Testade även några toppar från Ella Moss. Men det blev inget köp. Hittade inte så mycket jag ville ha. Lite besviken blev jag allt. Men jag ska försöka få med mig M och åka över igen i november. Det var väldigt mycket sidentoppar och klänningar. Hittade en klänning på Oasis men inte i min storlek. Ska titta på Oasis här i göteborg de kan ju ha den... om jag har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback