FACE & BODY

76915-375
Jag skriver inte så ofta om smink och ansiktsvård. Kanske för att jag är rätt dålig på sådant. Smink har jag MASSOR och tycker att det är kul, men ansiktsvård och rengöring är jag utan att överdriva extremt dålig på. Jag har mina krämer jag har testat mig fram till. Sen håller jag fast vid dem. För att återfukta kroppen använder jag Body Shops Bodybutter, ansiktet Body Shops Carrot. Rengöring... har jag ingen. Jag använder vanlig tvål. Jag vet! Det är inte bra för huden... men jag hittar inte någon som får bort allt smink? Så har ni tips på bra ansiktsrengöring så tipsa mig gärna. Fram tills dess använder jag tvål.


Kommentarer
Postat av: Josefine :o)

Jag använder också vanlig tvål och jag vet att det inte är bra och att det torkar ut huden..men jag tycker ändå att det funkar rätt okej om man smörjer in sig efteråt. Vill du ha tips på en riktigt bra rengöringslotion så är ACO från appoteket helt suverän! Tar bort allt smink utan att man behöver att skruba sönder sig :) Ett riktigt bra tips från mig! :) Kram!

2006-09-06 @ 20:40:23
Postat av: Josefine :o)

apoteket :)

2006-09-06 @ 20:40:40
Postat av: jessica

hahah, känner igen mej en hel del i detta
smink e hur kul som helst, å rengöring e inte riktigt lika roligt ;)

2006-09-06 @ 21:20:11
Postat av: Erica

Rekommenderar precis som de tidigare Apoteket... deras Time serie är jättebra! Rengöringsmousse som tar bort allting utan problem!

Använder både rengöringsmousse, dagkräm, nattkräm och ögonkräm från den serien, jättenöjd!

2006-09-06 @ 21:36:36
Postat av: Mary

Bästa rengöringen någonsin är Dermalogicas Cleansing Gel, stor tub som kostar 340 kr, men jag har haft min i fem månader och kanske hälften är kvar? ACOS och liknande innehåller väldigt mycket vatten och andra "utfyllningsämnen", därav det mycket lägre priset.. Använder man Dermalogicas går det inte att byta tillbaka sen, huden blir inte ett dugg torr bara superfräsch!

2006-09-07 @ 08:33:56
Postat av: Pannkaksbruden

Tack så jätte mycket för alla tipsen! Kanske ska försöka mig på att testa lite nu... :)

Postat av: Erica

Min Aco Time rengöringsmousse har hållt i snart ett halvår nu och kommer säkert hålla ett bra tag till men de är väl olika kanske...

2006-09-07 @ 12:19:29
Postat av: Pannkaksbruden

Kanske ska börja med att testa ACOs om den nu är billigare och faktiskt funkar. Annars får jag väl ge mig på Dermalogicas Cleansing Gel. Tack!

2006-09-07 @ 16:07:55
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback