Bekväma Jeans

Jag var inne på Mango idag medans jag väntade på bussen. Sprang rätt på ett bord med snygga stuprörsjeans. Jag är inte så förtjust i stuprör (på mig) men det är väldigt snygg på dem som har rätt ben för det. Själv tycker jag att mina ben är för smala för det. Ser ut som två tunna pinnar med en överkropp på. Men jag kan inte låta bli att prova det då och då, för jag tycker ju det är så snyggt. Men jag inser varje gång att det inte är snyggt på mig. I vilket fall som helst. Jeansen jag provade var väldigt mjuka och sköna! Skulle kunna köpa dem ändå, bara för det. 500kr någonting kostade dem. Bra pris tycker jag att det var också.  Men jag vet inte hur kvaliten på MNGs jeans är. Någon som har ett par och vet hur de är och hur bra de håller? Dem hade flera andra snygg jeans som jag nog ska titta en extra gång på.


Hittade en plånbok också men den bloggar jag inte om förrens jag har köpt den. Då lär den väl ta slut på noll tid. Kommer inte vara hemma i helgen så jag skriver om den på måndag när den är införskaffad och ligger i min väska. Den är så söööt!

Kommentarer
Postat av: Juliuskajsa

Lovely site keep it i will be back that you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback