Nytt ansikte

Lite smink rikare är jag idag. Kul att vara på kurs men jag lärde mig inte så mycket nytt. Jag har varit på en entimmas kurs för 3 år sedan då jag lärde mig några knep. Men igår var mest bara en kul grej. 10 tjejer och 3 timmar i en sminkaffär. Hela kursen gick ut på att man skulle få testa alla deras produkter och tekniken man hade lärt sig. Men jag har redan de flesta ögonskuggor och färger de har. Så jag tyckte det var lite trist... men det var rätt kul att få gå runt i affären och titta på allt dem hade utan att ha någon stod över axeln på en och undrade om man ville ha hjälp varannan minut eller stirrar så där jobbigt på en. Fick ju 20% rabatt också.

Jag blev faktiskt lite förvånad över mig själv. Jag köpte inte så mycket som jag trodde. Men sen så var det flera saker som var slut så där tjänade jag in några kronor. Men jag Fick köpt en foundation, en ljus basögonskugga, läppglans, ansiktsrengöring och en liten sminkväska. Ska se om jag kan ta kort på det ikväll.
(Efter rean!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback