1 kokbok rikare

76915-420

Jag har fallit pladask för tv-kocken
Leila Lindholm. Både för henns goa recept och hennes sköna stil. Så jag har nu beställt hennes nya kokbok Leilas guldkant på vardagen. Hennes första bok har jag och har hittat flera favoriter i den. Hon har med recept  som passar för singlar, snabba lättlagade rätter (för de dagar man kommer hem från jobbet och inte har så mycket ork eller tid), grillparty och härlig långfrukost/brunch. Men också underbara chokladtårtor/kakor! Mmmmm...
tv4 plus kan man se henne laga mat på de mest konstiga tider, 05.25 t.ex.


Jag beställde från Adlibris för det var det billigaste stället jag hittat. På ICA Maxi kostade boken 215:-, Åhlens hade rabatt 198:-, Adlibris 175:- (plus frakt 19:- men det blev ju billigare ändå)

Kommentarer
Postat av: issa

jag gillar oxå leila! ser alltid så smarrigt ut:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback