Påfyllning i bokhyllan

76915-463

Snabb leverans från
Adlibris. Alla tre böckerna låter lovande så det blir lätt att sätta igång med första boken idag på bussen på väg hem. Dessa böcker var de tre som jag beställde tillslut:

Ska vi slå vad?  "Minerva tror att Cal slagit vad om att han ska få henne i säng, och det gör henne rasande. Det vadet ska han minsann förlora!" Den början gör mig intresserad. Jag är lika envis som hon så jag gissar att Cal kommer få det hett om öronen...
Min legendariska flickvän  "Som en manlig Bridget Jones..." enligt Damernas Värld den kan jag tänka mig att klicka hem. Det låter som att den kan underhålla mig några timmar.
Min stora kärlek  Handlar om Alisons sökande efter kärlek... och dråpliga försök på vägen till att hitta den stora kärleken.


Kommentarer
Postat av: Nikolaiann

Great Site thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback