Mer förvaring

76915-470
Vi har fått större förvaring i skrubben och vi får lov att flytta in våra saker i slutet på denna veckan. Så jag ska förbereda för att kunna flytta lite kläder som jag inte använder. Funderar på att köpa lite smart förvaring från
IKEA. Vad sägs om denna varianten? Förvaringen heter SKUBB. Så som det ser ut till höger borde väl funka... då har jag plats med både hängandes och vikta kläder och andra saker. Vad ska man tänka på om man vill förvara kläder i skrubben...? Jag menar om man vill slippa jobbiga kryp? Eller behöver man inte oroa sig för det om man har så man kan stänga om det man förvarar. Som den svarta som hänger på stången?


Bilder från IKEA

Kommentarer
Postat av: Funbrain Arcade

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback