FACE & BODY

76915-438
Oliv Body Scrub

En mild mjuk och fuktighetsbevarande exfoliering som kan användas dagligen. Community Trade olivolja från Italien mjukgör och exfolierande malda valnötsskal och olivkärnor peelar. 200 ml, 209:-


Det var ju
dags för mig att köpa mig en ny body scrub. Så jag var inne och klämde och kände på Body Shops olika scrubs. Men denna gången kom jag fram till att jag ville ha en scrub som inte luktar så mycket. Jag har ju redan The Body Shops olive butter så scruben passar bra in där. Jag har inte provat den än... men jag ska. Innan veckan är slut. Jag lovar! Men den känns mycket grövre än den gamla jag hade. Men det kanske bara är bra... blir av med mer gammal hud.


Bild från The Body Shop

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej,
fick höra om dig av en vän som sett in blogg på nätet. Shit vad duktig och energisk du är!

Jag driver klädmärket Midway Inferno som är ett rockigare klädmärke med en rock´n rebel ease från Göteborg.
Kolla gärna på www.midwayinferno.se så ser du bättre.

Märket har nu funnits i 4 säsonger och finns i ett 20-tal butiker i Sverie, Norge, Finland och Berlin. Vi säljer till butiker med en jeans filosofi i grunden och en lite tuffare image, ex Sivletto i Stockholm.
Vi kopplas ofta till musik och film då det finns mycket band i Göteborg som gillar märket och har även varit med i kortfilmsprojekt på Göteborgs filmfestival

Anledningen til att jag skriver till dig är för att jag vill gärna sponsra dig med nåt plagg i utbyte av lite "utrymme" på din blogg. Om du vill nänma nåt typ...om du gillar plagget du får till exempel:D
Kolla på hemsidan om det finns nåt du gillar.

Ps. Jackan och Klänningen är slut...

Ha det gott så länge,

Maila mig din e-mailadress så ska jag berätta mer och skicka bilder!
Mvh
Sarah

Postat av: Pannkaksbruden

Sarah: Det går alltid att maila till mig på. [email protected]

2006-11-08 @ 16:16:01
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Linda

Pannkaksbruden: Det låter väl spännande om de har något fint?!(angående inlägget över) Ska du till något H&M imon då? Vet inte om jag ska åka till Linköping eller om jag ska försöka senare sen på internet....

2006-11-08 @ 18:28:32
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se
Postat av: Pannkaksbruden

Linda: Ingen H&M för mig...

2006-11-09 @ 15:04:43
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback