Ett av paketen... ett par.

76915-456
I min påse från
La Redoute så fanns dessa underbara skor med. Det är 8 cm hög klack. Vilket räcker gott och väl för mig. Jag är 173 cm lång utan dem så med dem blir jag 181 cm... M tyckte inte om dem han är 178 han tyckte inte om att jag blev lägre än honom. Skorna är stabila (med den klacken) och sköna. Men är man inte van att gå i så höga klackar så är det lite ansträngande för benen. Jag kommer aldrig köpa ett par skor som är mer än 8 cm höga. Dessa kommer att bli väl använda!


(Jag hade på mig dem hela kvällen igår. Ville inte ta av mig dem.)

Kommentarer
Postat av: issa

åh dom är så snygga! har kollat på dem massa ggr... =) va kostar dem?

Postat av: Pannkaksbruden

Issa: Jag har också spanat lääänge innan jag köpte de. Jag tror det blev 419kronor på rean. Annars 800 någonting...

2006-11-17 @ 15:58:36
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback