H&Ms sommarrea

Nu har jag gått loss lite grann på H&Ms sommarrea fick mail om att dem har 25% rabatt på sommarrean nu. Jag har faktiskt köpt en likadan tröja som jag redan har fast en svart. Ville haft en svart från början när jag letade i affärerna i höstas. Men då fanns den inte men nu så... Haha! helt otroligt... nu när jag skulle länka bild till tröjan så fanns den svarta inte kvar längre. Här ryker sakerna fort! Så ni får nöja er med en bild på den Mullvadsfärgade. (den jag redan har) Och detta med leverans vecka 27. Det är ju nästa vecka... snabba puckar den här gången.
 
Blev inte mer än en tröja denna gången allt annat var ju slutsålt anntingen fanns inte min storlek eller färgen jag ville ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback