Fixa hemma

IKEA     
I helgen blir det en tripp till
IKEA. Ska införskaffa mig en Byrå så jag får plats med alla mina kläder som bara växer på högar lite överallt i lägenheten där det finns tom yta. Sen ska hallen struktureras upp lite mer också. Så det får bli en ny Kapphängare i trä som jag ska måla om. Till vilken färg? Det har jag inte bestämt ännu. Skoställ blir det också som även de ska målas om. Lite extra Krokar ska få komma upp också. Sen lite Lådor att lägga skor i. (Dessa lådor är egentligen till CD-förvaring men passar bra att ha skor i. Finns i större storlekar också om man har lite större skor man vill få undan, typ stövlar.) Jag tycker det är så fult med alla skolådor i olika storlekar, färger och former. Så jag vill byta bort dem fort som möjligt så jag slipper se röran. Sist men inte minst så blir det nya Sänglampor för det har vi inga just nu. Sen blir det kanske några nya sängkläder också om det finns några nya snygga.

Kommentarer
Postat av: Amanda

IKEA har verkligen allt och lite till, man hittar alltid nåt när man är där! =)

Postat av: Pannkaksbruden

Amanda: Japp, vi älskar IKEA! ;)

2006-06-29 @ 16:01:11
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: starla

vill bara varna och säga att du får ha tålamod med skostället, det var en pina att måla. målade tre varv - inte kul.. jag valde vitt! lycka till!!

2007-01-16 @ 22:43:02
URL: http://starla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback