Shopping in Spain

Nu när det bär av till Spanien snart och shopping ligger lika högt upp på min priolista som att ligga på stranden och sola så tänkte jag bara sammanfatta några av mina obligatoriska stopp när jag är där.
Och dem är...

Pull and Bear är ju ett av mina definitiva stopp. Gillar stilen grymt mycket! Mycket snygga killkläder också. Billiga t-shirts till killar under hundralappen. Skor, skjortor, byxor m.m. Surfstilen har dem där.

Zara såklart! Behöver jag säga något mera....

Bershka har billiga skor och väskor och ibland hittar man toppar, byxor och kjolar. Met är inte helt min stil. Men skor brukar jag hitta där.

Stradivarius är en annan av Inditex klädkedjor som man kan hitta lite smått och gott hos. Värt ett besök.

Hos Oysho hitta man söta underkläder, skor, väskor smycken... så där hittar man alltid något litet.

Mango brukar jag alltid gå in på men jag har inte köpt något där på år och dar. Vet inte varför jag fortsätter att gå in köper ju aldrig något. Klänningar är nog det jag brukar titta efter när jag väl går in där. För några år sedan så köpte jag typ allt på MNG men inte nu längre. Passar inte min stil riktigt längre... även om det finns en del fint då och då som jag fastnar för. Måste jag erkänna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad jag blir avis!! Jag vill cokså shoppa! Men jag sparar pengar till nästa resa! Åker om 2 veckor igen!!! Vet inte vart ännu bara.... Grekland kanske...inte lika mycket shopping där bara! =)

Postat av: anina

Hola! Gud vad kul, shopping är inte fel :)
Ha en bra resa.

2006-07-03 @ 15:10:05
URL: http://www.anina.blogg.se
Postat av: Sara

Alla dom affärerna har jag inte sett tror jag. Ska hålla mina ögon öpna nästa gång jag åker utomlands. Finns dem överallt eller bara dit du ska?

2006-07-05 @ 16:12:24
Postat av: Pannkaksbruden

Sara: Dem finns på många ställen. Men i Spanien så finns dessa affärerna överallt! Så du behöver inte hålla ögonen öppna om du åker till Spanien, du kommer trilla över dem.

2006-07-05 @ 16:30:18
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Tiniusvanja

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2009-05-06 @ 14:54:40
URL: http://tiniusvanja.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback