Resväska

Resväska

Jag har funderat länge på vad jag skulle köpa mig för resväska. Har ju sett alla dessa
rosa resväskor som alla bloggare har gått och köpt. Snygga men jag är inte så förtjust i de hårda resväskorna. Har varit och klämt och kännt på dem men jag tycker de känns så plastiga. Don´t like that. Jag vill hellre ha någon i något slitstarkt tyg istället. Med massa fack. Där man kan stoppa ner pocketböcker,  eller i sista minuten slänga ner pincetten som man har glömt att ta ur handbagaget. Någon som känner igen det? Jag ochM var ute en sväng och hittade denna väska på Wedins. 599kr. Perfekt storlek och verkar tålig. 3 års garanti är det på den också. Så händer det något är det bara att gå tillbaka.

Jag köpte mig en väska i Spanien förra året men när den kom rullandes på bandet på Landvetter så var den helt paj. Sömmar hade gått upp och kläder hade trillat ur. Kul! Hittade min bikini och ett linne på bandet några meter efter väskan. Aldrig mer att jag köper väska där nere. Även om jag antagligen hade ren otur... men nu har jag nog hittat den perfekta väskan för mig.

Kommentarer
Postat av: Erica

Kanske lite för för sent nu... men jag såg att du bodde i gbg och då kan jag tipsa om att gekås har carlton väskor för ca 300kr styck, både hårda och mjuka i alla dess storlekar.

2006-07-25 @ 16:03:26
Postat av: First Class Flurry

Great site, keep up the great work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback