Paul Smith

Paul Smith

Min älskade parfym. Jag har haft denna sen den kom för typ 6 år sedan tror jag. Jag har köpt några andra parfymer men jag faller alltid tillbaka till denna. Den luktar så gott. Tyvärr så finns den inte överallt. Finns knappt alls. Hittade den på ett ställe i Spanien för några år sedan och köpte två på en gång. Men sedan dess har jag inte sett till den. Letar efter den så fort jag är i en parfymaffär, Taxfreen eller när jag är utomlands... Har sett att den lilla flaskan finns hos
Asos. Så när min tar slut så får jag väl ta och beställa därifrån om jag inte hittar någon när jag är nere i Spanien nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Adrianah

Den duften er veldig god,sexy!

Postat av: Pannkaksbruden

Adrianah: Jag älskar den! Hoppas den aldrig försvinner helt.

2006-07-19 @ 12:38:20
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback