Nedräkning

Om tre veckor åker jag till Spanien. Då blir det shopping!

Malaga, Marqus de Larios

Jag ska till Malagá en dag och shoppa. Då bär det av mot
Marques de Larios, den är så pampigt och stor den gatan känns väldigt lyxig, den leder upp till Plaza de la Constitucion (om du klickar på länken: Så till höger direkt på bilden under de vita solskydden så satt jag förra sommaren tillsammans med M och syrrans kille och lappade på ett glas vitt vin efter en 3 timmars shoppingsväng gatan upp. Min kära syster fortsatte att springa runt i affärerna...) Det var nog en av de bästa dagarna i spanien förra året. Jag och grabbarna sprang om kring och shoppade loss som tokiga och flamsade och hade skit kul. Vi tappade bort oss också på jakt efter min kära syster. Men efter en timma så hade vi kommit på rätt väg och hittade E som satt på en stenbänk med mängder av påsar runt sig. Hon såg trött men nöjd ut. Åhhh... jag längtar ner igen.

Kommentarer
Postat av: catya

oh, vad kul!
skulle du kunna kika efter om de har CL kopior på typ Berska?
ska själv dit i slutet av juli.
Kommer du tillbaks innan det skulle det vara jättekul om du kunde ge mig en liten "rapport" om shopping utbudet som råder där just nu : )

Postat av: Pannkaksbruden

Catya: Självklart kan jag titta efter det. Jag ska hålla mina ögon öppna. Kanske kan komma med en snabb rapport medans jag är där nere... ska göra mitt bästa! :)

2006-07-03 @ 15:36:39
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: catya

oh, tack vad gulligt av dig : )
hoppas du får en härlig semester!

2006-07-03 @ 18:15:17
URL: http://catya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback