Mycket nytt hos La Redoute

Mycket hos La Redoute

Hos
La Redoute har höstnyheterna börjat att trilla in så smått. Finns mycket blandat. Skjortan från Kiliwatch hade jag gärna haft så jag kunnat matcha den med ett par blåjeans men någon snygg slitning. Halsduken och mössan från Claudie Pierlot hade jag gärna dragit på mig när det blåser lite extra mycket senare i höst. (den lila färgen är väldigt snygg och är en färg jag kommer att leta efter i nått eller några plagg) Linnet från Tara Jarmon är ju att dö för. Jag har några linnen som jag har köpt från H&Ms underklädesavdelning som jag använt som toppar. Ta dig en titt hos La Redoute om du vågar börja titta på höstkläder redan nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

På La redoute finns det mkt snyggt, bla. den skjortan på bilden :)

Postat av: Pannkaksbruden

Anonym: Visst blir man sugen... jag väntar på att lönen ska komma sen blir det till att beställa. ;)

2006-07-18 @ 08:16:08
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback