Dagen efter

Fråga inte hur jag ser ut idag. Jag kommer direkt från landet (till jobbet) där det inte finns så stora möjligheter till att duscha utan där får man ta till havet. Man är lite salt och ofräsch. Men vad gör det... någon gång ibland får man se ut så här. Otvättat hår och lånat kläder från M. Lite för stor tröja på mig... men det ska ju vara oversize så det funkar ju ändå. Blir inte så mycket bloggande idag har massor att göra på jobbet... ska se om jag får någon tid till det ikväll. Hoppas ni har haft en trevlig helg?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Catja

Mmm vet hur det känns at komma från havet (Orust) direkt till jobbet! =) Ha ha ja ja ibland får det vara ok. Så länge man inte har några viktiga kundmöte så är det ju lugnt! Var jobbar du då? Har du ett sånt jobb som gör att du gömma dig på någonstans? =)

Postat av: Pannkaksbruden

Catja: Inga kundmöten här inte. Jag sitter bakom stängda dörrar på kontor. Det brukar gå att duscha på landet men avloppen hade pajat där ute i veckan så då fick det bli som det blev... men ähh vad gör det?! Sånt händer.

2006-07-10 @ 21:03:57
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback