Clean cut

Måste verkligen städa här hemma idag. Men det är ju så fint väder. Så man har ju ingen lust att springa omkring här inne och svettas när man kan vara ute i det fina vädret och få lite färg på min nordiska halvbruna hy. Sen känner jag ett stort behov av att klippa mig. NU. Skulle vilja göra det idag också men jag har ju inte bokat någon tid. Men å andra sidan så kanske ingen vill klippa sig idag. Alla vill väl vara ute vid havet... kanske ska försöka. Vad tror ni? Finns det några lediga frisörer idag?

Kommentarer
Postat av: Desperado

Hej
Jag har så dålig fantasi du måste hjälpa mig ibland med en liten flip flop bild =). Visst finns det lediga frisörer, men njut av solen man vet aldrig när den går i moln...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback