Spring i benen

Precis kommit ut ur duschen efter en lite springrunda med M. Skönt att få springa av sig lite. Det kröp lite i benen. Frisk luft... Ahhh... Nu blir det en smoothie så jag kan kyla ner mig lite. Sen blir det bums i säng. Är ju faktiskt fredag imorgon sista jobbdagen för denna veckan. Woohooo!

Fast det blir inte så mycket fest denna helgen. Vi ska leta kakel till köket och sätta upp tavlor, hyllor och lite fix här och där. Men imorgon blir det Restaurangbesök och en sväng till Liseberg.

Kommentarer
Postat av: Josefine :o)

Jag älskar din röda kofta från Zara!!!! :) Åhh vad fin *kär* TYVÄRR har vi inte Zara här och inte i närheten heller.. jag har letat efter en sådan kofta i rött hur länge som helst.. typiskt.. min vanliga tur :) Jag gillar verkligen din blogg! *kram*

2006-09-03 @ 19:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback