Aldrig Cubus

CubusJag har aldrig haft mycket till övers för Cubus. Har varit väldigt negativ enda sedan de öppnade i Göteborg. Tycker att butiken har varit rörig och tråkig och inte sett ut att ha så sygga kläder, så jag har alltid vänt tre meter in i butiken. Men nu på Aftonbladet så såg jag att de hade en artikel "Lyxigt under till budgetpris" och visade några söta bh-set som var både söta och snygga. (den längst till höger är från cubus) Så jag var tvungen att gå in på deras hemsida och titta lite. Hittade den här grå tröjan/klänningen som jag faktiskt blev lite intresserad av. Så jag får väl ge Cubus en andra chans. Jag kanske kommer längre än tre meter in i butiken den här hösten... iaf till underklädesavdelningen. Har de någon?


Bild från Cubus


Kommentarer
Postat av: Catja

Jepp de har en underklädesavdelning...lyckades ta mig så långt in i butiken, en gång... men då var jag så trött av all röra så jag bara vände och flydde ut igen! Ha ha! säg till om du hittar nåt bra, om du klarar ta dig in! =)

Postat av: Nikolainelly

Keep up the good work.

2009-05-07 @ 09:13:02
URL: http://nikolainelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback