Puts väck!


Jag var på hagabadet för typ två månader sedan. Fick en ansiktsbehandling med ögonfransfärgning och brynplock. Jag har haft lite problem om man nu ens kan kalla det problem. Små pormaskar på näsan som jag inte blivit av med även om jag stått framför spegeln i timmar. Inget som jag brytt mig om innan men tjejen gav mig tips på hur jag skulle bli av med dem. Jag har alltid gjort rent ansiket med vanlig flytande tvål. Har testat flera olika ansiktsrengöringar men ingen av dem har tagit bort allt smink. Jag vill inte ha en rengöring för ögonen och en för resten av ansiktet, inte till vardags iaf (eller aldrig förresten). Nu har jag testat en från
Kerstin Florian i två månader.

Clarifying – Normal hy, blandhy och fet hy. För hy som är fet, men ändå torr, för hy som drabbas av pormaskar samt för känslig och överaktiv hy. Ger en friskare hudton, minskar porerna och skapar balans i huden med Moor Mud, grön lera, alger, spirulina, lavendel och hallon.

Vet ni vad?! Den funkar! Den gör rent ansiktet från allt smink även maskaran. Får kanske iofs gnugga två gånger extra. Men den funkar! Då var mina problem lösta. Gött. Den kostar ju lite extra men det får det nog vara värt. Tror jag betalade 260 kronor eller något för den. Men den är väldigt dryg så det är bra. Blir nog inte så dyrt i längden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback