Detta kan inte vara rätt, Cola Light?


CocaCola har jag haft ett craving efter i två dagar nu. Jag har inte pallat att gå ut och köpa och jag har glömt att be älsklingen köpa med sig hem också. Men vi har haft en Cola Light i kylen som jag fick när jag köpte en meny på McDonalds för typ tre månader sedan vet inte varför jag sa ja. Antagligen för att man fick den på köpet om man köpte en meny. (gratis är gott) Jag gillar inte Cola Light det smakar inte riktig Cola och fejk socker har aldrig varit min grej. Men nu i ett svagt ögonblick så var jag så sugen att jag öppnade den och tog en stor klunk. Men blääää vad äkligt det är. Jag hade glömt hur äckligt JAG TYCKER det är. Lägg märke till att jag skrev JAG tycker. Jag vill inte förnärma någon... Men hur sjutton kan ni dricka det?!

Kommentarer
Postat av: Phillipkristin

Nice security code. Does it work?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback