Tjuvar till grannar

Jag vet inte om jag är ledsen eller arg. Eller arg på mig eller mina grannar. Vi tvättade i måndagseftermiddag. Hade 4 handdukar som sista grej kvar i tvättstugan. Vi lade in dem i torktumlaren för att de skulle torka. Sen skulle vi ju in till stan och träffa kompisen från England. Glömde av att hämta tvätten när vi kom hem och glömde även av det igår. Kom på det i panik imorse att vi hade glömt kvar dem i tvättstugan. M fick springa ner och hämta dem direkt nu på morgonen. Men när han kommer tillbaka så har han inga handukar med sig. Han kunde inte hitta dem där nere någonstans... Vem snor mina handdukar! Tyvärr så är den här världen sådan att man inte kan lämna något utan uppsikt. Det är helt sjukt att det är så... helt fel att det är så. Jag ska skriva en lapp och sätta upp där nere. Så får man väl hoppas på att någon lämnar tillbaka dem. Men det är väl bara att glömma.

Jag vet ju en som kommer att syna alla sina grannars tvätt i framtiden. I hopp om att få syn på mina handdukar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback