Hämtade mitt H&M paket

Allt, förutom ett par byxor i organic cotton, ska behållas. Tack för att allt passar. Plånboken kanske gnäller lite men ähhh vad sjutton! Det var bara snygga träningskläder som åkte med i detta paketet. Två toppar (jätte sköna), långa byxor och ett par trekvarts byxor. Väldigt sköna! Jag kan rekomendera dem på hur dem känns innan jag blivit svettig och dann iaf. H&Ms sport-bh är inget jag rekomenderar om man ska ut och springa eller så, för den känns inte så stadig och håller inte allt stenhårt på plats. (jag blev förvarnad innan) Den funkar men jag kommer nog inte köpa två av den. Uringad var den också, iaf om man jämför med min andra. Men snygg var den! Om det gör någon glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback