Från London

Idag ska jag in till stan och träffa en kompis som är här och hälsar på i två dagar. Han bor vanligtvis i London, har bott där i tre år (kanske lite mer... kommer inte ihåg riktigt). Ska bli kul! Var länge sedan jag träffade honom. Ska träffas halv 6. Men jag kommer att vara inne i stan en halvtimma innan... Vad ska jag göra med en halvtimma till övers.. i stan... jo, SHOPPA!! Jag hinner med några affärer innan vi ska träffas. Ska se om jag kan hitta några byxor idag tror jag.

Men det ska inte bli en lång kväll för mig förresten. Jag skulle vilja vara hemma tidigt, tio kanske. Som om att jag kommer lyckas då eller. Jag var så trött när jag skulle gå upp imorse. Jag BEHÖVER lägga mig tidigt idag. Jag ska göra mitt bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback