FlyMe jag hatar er!

76915-574

Min resa till
spanien i maj var bokad med FlyMe. Åhh vad jag blev besviken när jag läste det på text-tv i fredags. Hur många tusen är det inte som har köpt biljetter med dem. Men som nu bara sitter hemma och är besvikna för att det inte blir någon resa och inte kommer att få tillbaka pengarna. (inte stor chans till det iaf...) Vi bokade resan i november förra året. Så jag har gått och drömt om resan i 4 månader nu... men så bara PANG nej blir inget och inga pengar får man tillbaka heller.

Nu sitter jag och fyller i en massa papper som ska skickas in till konkursförvaltaren och till banken. I hopp om att kanske få tillbaka pengarna. Jag vet att FlyMe annonserade senast en vecka innan de gick i konken om billiga flyg/erbjudanden. De visste ju men ändå så annonserade de in i sista stund. Dåligt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, det är fan skit. Jag fick en stor klump i magen när jag läste det. Nu är jag ju inte drabbad men jag far till Thailand 23 mars med ett annat bolag och jag blev alldeles kall när jag insåg att konkurser kan hända. Jag menar FLYME känns ju också som ett av de "trygga" företagen. HEMSKT att inte få tillbaka pengarna. Var det mycket?

Postat av: Pannkaksbruden

Åsa: Det var några tusen som försvann där... inte så kul. :(

2007-03-06 @ 16:37:47
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback