Vuxenpoäng

76915-588
Jag har precis planterat klart 3 olika sorters örter som nu står i köksfönstret. Jag har blivit jätte sugen på att plantera och odla. Den här sommaren ska jag allt plantera en hel del. Ute på landet skulle jag vilja plantera jordgubbsplantor, tomater, basilika, rosmarin... vad kan man odla mer? Som inte är allt för svårt. Inte för att jag vet om det är svårt eller inte att odla jordgubbar, tomater, basilika och rosmarin. Men jag skulle vilja prova iaf. Egna jordgubbar på sommaren... en basilika planta som sprider härlig doft omkring sig. Mmmm... jag vill ha sommar nu!
Jag kanske ska se hur det går för mina plantor i köksfönstret först... om det kommer att komma upp något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback