Mysa hemma

76915-364

Att man ska vara så långsam då! Det gäller verkligen att vara snabb när det gäller asos och
Nelly. Jag tyckte det var typ igår som de fick in alla sina nya plagg. Men slut är det mesta redan. Byxorna finns inte kvar i min storlek i någon färg(!) Hade nog helst velat ha de bruna men de är helt slutsålda. Ser väldigt sköna ut... hade gärna myst omkring i dem hemma eller haft dem när jag tränar. Ser ut att funka till båda ändamålen.

Brunt gillar jag! Så denna tröjan hade jag gärna klickat hem om jag bara hade varit lite snabbare... men den är slut i min storlek den med. *suck*


Bilder från Nelly.se

Kommentarer
Postat av: Anna K

Byxorna ser ju ut att vara hur mysiga som helst! Dumt att de är slusålda...Men jag håller tummarna för dig att de tar in flera i din storlek:)

Postat av: Ängla

Byxorna ser mycket sköna ut.

2006-09-01 @ 12:47:17
URL: http://englaellen.blogg.se
Postat av: Anonym

Anna K: Tack! Om vi är två som håller tummarna kanske det slår in.

Ängla: Mmmm... men vi är inte ensamna. Det tycker visst hela världen med tanke på hur fort de tog slut hos Nelly.

2006-09-01 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback