Mina t-shirtar

76915-442

Jag har en massa
t-shirtar som jag har köpt (både till mig och M) från en sida på nätet. Vill man ha t-shirtar med annorlunda tryck som ingen annan har. Så är denna sidan perfekt för dig! Kostar inte mycket heller. Jag har handlat t-shirtar därifrån i flera år och aldrig haft några problem, så det är säkert att handla därifrån också. Sidan går ut på att vem som helst får skicka in egna illustrationer och sedan får folk rösta på de man tycker är snyggast. och de som får bäst betyg blir tryckta.


Kommentarer
Postat av: Cassie

Coolt :D

Postat av: Erica

Åh, vilken cool idé, måste beställa något! Älskar t-shirts med coola tryck! Hur är de i storleken?

2006-11-27 @ 15:23:02
Postat av: Pannkaksbruden

Erica: Jag har small vanligtvis och även på dessa t-shirtar. Tjej t-shirtarna kommer allihopa (så vitt jag vet) från American Apparel.

2006-11-27 @ 16:00:19
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Pannkaksbruden

De är av märket American Apparel menar jag.

2006-11-27 @ 16:01:33
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

problemet är ju när folk läcker ut om threadless. vi som vet bör hålla för oss själva. annars har snart alla våra tröjor. ;)
/threadless fan

2006-11-30 @ 13:16:39
Postat av: Pannkaksbruden

threadless fan: Jag förstår vad du menar. Jag tänkte/drog mig faktiskt lääänge innan jag skrev något om det på bloggen. Men jag tycker att fler kan få del av alla billiga t-shirtar, underkläder, hoods, m.m. som finns nu på senare tid. Threadless växer precis som kundkretsen... :)

2006-11-30 @ 14:45:25
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: T

Jag håller med ovanstående.

2006-11-30 @ 16:04:52
Postat av: Jesperkaia

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-05-07 @ 10:53:17
URL: http://jesperkaia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback