Ring som halsband

Hand ringar family
De smala ringarna på bilden har jag gått och önskat mig, för att ha som halsband. Man kan gravera in sitt egna och sin älsklings namn eller familj, vänner m.m. Och ha den hängandes i ett band eller i en kedja runt halsen. (eller på fingret) Jag vill ha den i en kedja som på bilden under till vänster. Önska, önska, önska! Väntar ett tag sen får jag väl köpa den till mig själv. Tycker det är en söt gest men också väldigt snyggt. Enkelt! Man kan få det i vitguld, rödguld, silver.



Finns även lite tjockare ringar med stenar/diamanter eller någon annan ädelsten. Fina dem med men dem kostar lite mer... mer pengar än jag har för tillfället.

Ringarna kommer från Hand Sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback