Mat idag!

Idag har jag och älsklingen även hunnit med en shopping runda på MAXI. Köpt mat för hela veckan nu. Jag är så sugen på att ge mig ut och grilla varje dag. Men jag får vänta ett lite tag till... lite för mycket regn ute för mig.  Idag blev det  Färsbiffar m. pinjenötter, klyftpotatis, guacamole och lite ruccolasallad. Blev riktigt bra, med tanke på att det var första gången jag gjorde det så blev jag väldigt nöjd. Inte så svårt att misslyckas med det iofs. Resent av veckan blir det kött och potatis och tzatsiki, hemmagjorda köttbullar och makaroner bla. På onsdag ska vi äta ute. Min kära mor och far har varit gifta i 26 år på onsdag. Så vi ska bjuda dem på middag. Ska bli kul, vet att de uppskattar det. Speciellt nu när nästan alla ungar har flyttat hemifrån. Kul för dem att träffa hela familjen samtidigt. Träffas nog inte så jätte ofta allihopa. Även om jag tror att min familj är rätt bra på att träffas och hitta på spontana saker.

Nej, nu ska jag smörja in mig själv med lite BUS. Återkommer med resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback